2009. november 25., szerda

A New Moon-nak szentelve



Sziasztok!! Hosszas és tőlem szokatlan hallgatás után jelentkezem...nagyon sajnálom, hogy hírek nélkül hagytalak titeket (és én se tartottam lépést), de oka volt. Kiderült, hogy a tesóm vakbelével baj van, kórházba került, és a suli, az aggódás plusz a látogatások (sajna itt helyben nincs kórház, utaznunk kell) elég kimerítőek voltak.
Mindegy, lényeg az, hogy hozok nektek néhány apró hírt, aztán holnap meg már remélem kibővíthetem a repertoárt :)
A mi New Moon-unk valami hihetetlen rekordot döntött, aminek persze mindenki örül. Jöjjenek a számadatok: $26.27Mill. 3514 színházból, és ez csak a csütörtök éjszakai vetítésre...
Összehasonlításként a Harry Potter 22.2 Millió volt "csak". Egyébként pedig a hétvégéig a filmmel 142,8 millió dollár folyt be, és ezzért több helyen is "kasszasiker hölgyek számára" néven említik. Épp ezért is mindenki megköszöni a rajongóknak twitteren. (még Kristen is, aki régebben azt nyilatkozta, hogy nem tartja valami nagyra a tweetelést.)

KRIS: Igen, twittereltem. Vagy twittereztem...twíteltem? Oh, nem tudom, de egyébként nagyon szépen köszönöm nektek, h elsővé tettetek bennünket!
KRIS: Szerencsés vagyok, hogy része lehetek a Twilight Sagának, köszönöm szépen!
KRIS: Újra bebizonyítottátok, hogy ti vagytok a világ legfantasztikusbb rajongói!
ROB: Remélem, ti is annyira várjátok az ECLIPSE-t, mint amennyire én.
ROB: Köszönet a NEW MOON győzelemre segítéséért. Nagyon izgalmas egy olyan valami részének lenni, amit annyi ember választ.

A világ legnagyszerűbb, és egyben a leginkább támogató rajongóinak, szívből köszönjük, hogy az elsővé tettétek a New Moon-t világszerte.

Taylor is ugyanazt mondja, vagyis megköszöni, hogy e New Moon első lett.

Most olvastam, hogy az American Music Awards nyertese a Twiligh Soundtrackje lett!!
Tudom, szemét dolog ígérgetni, de TÉNYLEG így lesz: a legközelebbi bejegyzés az ECIPSE MOVIE-ról fog szólni, csak várjátok ki türelemmel!! Remélem holnap meg tudom írni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése