2009. november 12., csütörtök

képek-párizs, UK, magazinszkennek, hand in hand

Wow...teljesen fel vagyok dobva!! Az az igazság, hogy nem találtam semmi érdekes interjút, viszont képeket azokat annál inkább, és ez már elég a boldogságomhoz :)
Először is, hozok jópár képet a New Moon népszerűsítéséről, lesz franciaországos és angliás is. Franciahonban készültek a fehér-ruhás Kristen-képek, az angolon pedig a rajongókkal fényképezkedtek. A következő fotó biztos nagy örömet fog okozni a Robsten-pártiaknak...tényleg, kellene alapítani egy Team Robsten-t is...eltértem a témától, de a képen látszik, hogy Kris és rob fogják egymás kezét, és civilben!! Nagyon rémélem, hogy ez azt jelenti, hogy....(LL) Ezután magazin szkennek következnek. Nézzétek meg, és sóvárogjatok, ahogy én is tettem. Az én kedvencem a Girlfriend Magazin képe, a puppy love (szeretem a kutyust...nagyjából lefordítva) annyira édes!! Sok újabb videóinterjú is megjelent, de ezeknek megintcsak nem állok neki, amíg nincs meg a szóbeli. Elég sok idő azért, mert legalább háromszor végig kéne hallgatni, és közben meg az ember azon spekulál, hogy "biztosan jól értettem-e?"
Nem is írok többet, beszéljenek helyettem a képek ( főleg a rob és Kris kézen fogva sétálós fotója) :)






















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése