2009. november 14., szombat

nagyban népeszerűsítünk

:) a cím elég találó...hatalmas ugyanis a hírverés, rengeteg kép és interjú kering a neten.
Ezeekből hozok nektek egy csomót, a szövegelős rész most nem megy, ne haragudjatok, tehát az interjúfordításokból majd csak holnap szemezgetek. Most értem haza a nyelvvizsgáról, ami sokkal rosszabbul sikerült annál, amire alapból képes lettem volna, mert rettenetesen izgultam. Na ennyit magamról, most jöjjenek a twilightos hírek.


végre találtam a londoni konferenciáról is képeket, nem csak rajongókkal készülteket. Így gyorsan ki is rakok párat.



a madridid sajtókonferencia (robert olyan édesen néz Krisre, hogy kezdek reménykedni...)


Kris, Rob és Tay Madridban vacsiznak, és hát elég megviseltnek tűnnek. nem is csoda, hiszen annyi helyen megfordultak már a népszerűsítés miatt...



Kellan pedig Bostonban tartotta a frontot. :)

Stephenie Meyer az Oprah Showban. A videót majd megnézem holnap, és írok róla egy summarize-t. Vagyis összefoglalom, ha tudom.

Ezt hagytam a végére, mert számomra a mai nap legjobb hírei: katt, hogy visszatérj a főoldalra, és miért? hát hogy belehallgass New Moon zenéjébe, a véleményeteket pedig írjátok meg nekünk! :)
mára ennyi, mert már így is nagyon fáradt vagyok. Holnap is frisselek, addig is sziasztok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése