2009. november 26., csütörtök

Célkeresztben: ECLIPSE és BREAKING DAWN, valamint beígért EXTRÁK a NM DVD-n



Sziasztok! Ahogy ígértem, semmi sem állhat annak az útjába, hogy ma írjak, még én magam sem. Ezt úgy értem, hogy már megint beteg vagyok. Elég ramatyul voltam. és a dupla kémia után el is mentem a dokihoz, a dologban csak az a "szép", hogy az öcsém is az ágyat nyomja, és holnap érkezik meg a kishúgom a kórházból, egyenesen ebbe a baciközegbe!!
De belevágok ebbe a cikkbe, mert már épp eléggé morcos vagyok, hogy mostanában csak videóinterjúkat találok....
Tehát, hivatalos forrásom nem más, mint az MTV.
A saga sztárjai közül jónéhányan a sagából a kedvenc könyvükként említik az Eclipset, és egy olyan rendezővel, mint David Slade nagyojn valószínű, hogy a film könnyen és gyorsan kasszasikerré válik. Merthogy mi (MTV) mindig élen járunk a twilightos hírekkel, szeretnénk nektek egy kis betekintést nyújtani 2010 várható legnagyobb kasszasikerébe.
Kezdődhet a verseny

Summit Entertainment foglalta el az újságok szalagcímeit februárban, amikor bejelentette az Eclipse film megjelenési dátumát, ami június 30-adika, kevesebb, mint egy évvel a New Moon-é után Akkor ez a lendületes tempó egy kicsit kockázatosnak tűnt, de a rajongók óvatosan, de örültek, hogy Edward, Bella és a többiek nem fognak 5 éveket öregedni két film között. Taylor Lautner egy "sötétebb" filmet ígért, Kristen Stewart azt mondta, a szerelmi háromszög jóval intenzívebb lesz, Rob pedig biztosított róla, hogy Cullenék alig várják már, hogy szétrúghassák a rosszfiúk... (okéoké, dehiszen tudjátok)
Visszatekintés

Egyike az Eclipse legnagyobb várakozással övezett oldalainak az a sok visszatekintés, amikben látjuk majd, hogy menti meg Dr. Carlisle Cullen a "családját" (merthogy ők évtizedekkel ezelőtt emberi formájukban halálukon voltak). Jackson Rathbone története talán a legtartalmasabb, és felvettek olyan jeleneteket, amelyekben a Polgárháború csatamezején lovagol,valamint leckéket ad a családjának küzdésből, ami segítheti őket a Victoria elleni harcban. Az Oscar-díjjelölt Catalina Sandino Moreno alakítja Maria-t, a vámpírt, aki megharapja Jaspert. Eközben, Jack Hustonnal is rögzítették a jeleneteit mint Royce King II, aki majdnem megöli Rosalie-t, és Nikki Reed már alig várja, hogy a rajongók is meglássák tragikus történetét. Slade pedig az Eclipse befejezése miatt érzett lelkesedése hatására nyilvánosságra hozta a film első hivatalos fotóját.

Itt jönnek az újdonsültek

A 3. film új szereplői közt ott van Kirsten Prout mint Lucy, Boo Boo Stewart mint Seth Clearwater, Xavier Samuel Riley-ként és még annyian. Ebben a tempóban a Saga sztárjainak száma lassan felülmúlja a nézőikét. (hát, ettől azért nem kell félni)

Foglalkozzunk csak egy kicsit még a Breaking Dawnnal is, és itt is természetesen a filmre gondolok. A New Moon látható (és az Eclipse várható) sikerén felbuzdulva már mindenki arról suttog, vajon meg lesz-e a BD is filmben. A Summit erről eddig egy mondatot közölt hivatalosan: "Nagyon várjuk, hogy filmre vigyük a Breaking Dawnt, de ezzel az ügyben kapcsolatban nem közlünk további információkat." (szóval ez egy masszív talán, ha engem kérdeztek) Egy viszonylag új MZV-interjúban a színészek beszéltek
PETER F.:Ha kívánságlistát írnék, Gus van Sant nagyon remek lenne, szerintem ő egy nagyon érdekfeszítő választás lenne. Úgy értem, a "Milk" fenomenál. És már csak azért is szeretném látni a Breaking Dawnt filmben, mert úgy teljes lenne az egész történet.
ASHLEY G.:Ha az, hogy kétrészes filmként csinálnák meg azt jelentené, hogy jobban meg tugják tartani a történet lényegét, akkor abszolút igen!
KELLAN L.: Nem bánnám, ha Chris vissszaülne a rendezői székbe. Egyszerűen szeretném leforgatni a BD-t, nincs rá szó, mennyire. És remélhetőleg majd felhívnak, és ha 5 részes lesz a BD, akkor sem akarom majd, hogy vége legyen. Szeretem a karakterem!! (azért ANNYI nem lesz...képzeljétek csak, mennyit kéne várni közöttük...)
TAYLOR egy kicsit bizonytalan még abban, hogy hogy kéne visszaadnia a karaktere bizonytalanságát és a helyzete nehézségét, KRISTEN-nek pedig van egy kis gondja azzal, hogy úgy döntsön, mint Bella tette (B".-nak Jake-et kéne választania"... emlékeztek?)

A végére is valami nagyon jót hagytam: C. Weitz mesélt pár dolgot, ami extraként lesz rajta a New Moon DVD-n: (tessék elolvasni és sóvárogni, és lélegzet-visszafojtva várni...én már azt teszem)
-kommentáros rész, Kris, Rob és tay, és azt ígérte vicces lesz, mert nagyon összeszokottak így együtt
ÉÉS 20 percnyi kimaradt anyag!!!!
-az emberi szereplők a Burger Kingben kajálva
-Victoria egy lopott autóval hajt be Forksba (ami egyébként az utolsó jelenetek egyike, amit vele rögzítettek. márm Rachelle-vel)
-Mike Newton mond Shakespeare-t Bellának a parkolóban Marlon Brando-stílusában (na erre kíváncsi lennék)
-Mike szakít Jessicával
-több volturis jelenet

Azt hiszem, ennyi lesz a mai hír, most aztán írtam rendesen. Megyek, gyógyulgatok egy kis Vavyan Fable-vel. Ismeritek? Magyar, és nagyon király könyvei vannak, a kedvencem a verekedős, szókimondó zsarucsajról, Denisáról szóló sorozata, a Halkirálynő. Ha már a könyveknél tartunk, most olvastam ki Az időutazó feleségét. Nem bírtam letenni, megbabonázott. Telesírtam rajta 3 zsepit, de a végén ott van a heppiend ígérete, úgyhogy megbocsátottam. Ha van kedvetek, töltsétek le torrenttel a filmet, most jelent meg, és az is nagyon jó.
Na, sziasztok, jó éjszakát!! xxx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése