2009. november 17., kedd

hát, leginkább mi lesz hnap :)

Sziasztok!! Hát, bevallom, most nagyon nehéz dologm lesz a hírekkel, ugyanis valami hihetetlen sok új videót, spoilert és miegymást láttam, azonban már könnyen megállom, hogy meg se nézzem őket...Bellával pedig megbeszéltük, hogy nem teszünk ki semmi sneak peak videót, mert már így is eleget láttunk (úgy értem, előtte...egyébként sose lenne elég XD)
Tehát, kezdem is...összehozok valami viszonylag semlegeset :)


Kezdem mindjárt ezekkel a fülbevalókkal. nekem nagyon bejönnek, bár talán azért is, mert furcsa és extrém fülbevalógyűjtő vagyok. ( legkedvencebb darabom: jobb fülbe violinkulcs, balba hangjegy) Szóval, nagyon beszereznék egy ilyet!!

Aztán, nézzünk pár képet csak összehasonlításként. az első a Twilight, míg a második NM-os premieres kép. Szerintetek változtak?




Sajnos időm az megint nincs valami sok, ezért csak beígérni tudok, de bízzatok bennem. S. Meyer ugyanis VÁLASZOLT az egyik kedvenc oldalamon a fanok kérdéseire!!! Amiket természetesen le is fogok fordtítani minél előbb...úgyhogy nézzetek vissza holnap! ;)
Valamint akkor jövök nektek a cosmó-szkennel...és, ha már itt tartunk, találtam egy nagyon vicces listát, ami arról szól, hogy mi idegesítő abban, ha vámpír a pasid. Okéoké, a legtöbbünket ez nem idegesítene, de azért szerintem nagyon jó. :)
a végére hagytam három fantasztikus fanképet, háttérnek készültek, letölthetitek őket, ha szeretnétek. Holnap már tényleg alig lesz kép a beszámolómban, helyette annál több lesz Stephenie Meyer. Áldom a szerencsés csillagzatomat, hogy rátaláltam erre az oldalra XD
Megyek, feltankolok kávéval, különben nem bírnám ki az estét...de komolyan. Negyed hatkor keltem kivételesen. Nem tudom, hogy bírja ezt valaki minden nap megtenni (minden tiszteletem azoké) Na, megyek is, szijasztok!!

{itt a vége...}

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése