2009. november 21., szombat

egy kis szöveg (kedvenc részek a NMból by the actors n actresses és interjú Alexandre-vel)



Oh My Edward!!! (stílszerűen) Egyébként sziasztok! Ki látta már a filmet?? Na, az meséljen, mert én még nem. A szombat nem volt jó az egyik MLB-mnek, és nélküle ugyebár nem megyek, ezért halasztottuk a mozit JÖVŐ szombatra. De addig hogy fogom kibírni, hogy ne töltsek le kalózt??
Na mindegy. Inkább egy kis szöveget írok, mert a tegnapi frissben inkább a képekre mentem rá. (amire van mentségem, mert nagyon kivoltam, leüvöltötte a fejemet és RUGDOSTA a kutyámat előtte egy kutyasétáltató, pedig NEM az én kutyám támadta meg az övét, hanem fordítva!!!)

El tudjátok képzelni, hány New Moon-jegyet adnak el egy lélegzetvételetek alatt? Mert én nagyon meglepődtem: a Fandango számításai szerint másodpercenként több, mint 10 New Moon mozijegy talál gazdára!! Hát ezt képzeljétek el!! Hihetetlenülfantasztikusancsodálatos....

New Yorkban a premieren kedvenceink bevallották (az MTV-nek), melyik jeleneteket szeretik a legjobban, erről írok Nektek egy rövid összefoglalót.
Peter Facinelli: Jacob vérfarkassá való átváltozása. A könyv olvasásakor elképzeltem, hogy fog ez zajlani-és nem csalódtam!! Ezen kívül Peter azt is elmondta, hogy nagyon tetszik neki a film úgy, hogy már alatta vannak a zenék, és hogy hallgatja a Soundtrackot, mert nagyon jónak találja.
Ashley-nek főleg a farkasos harcos rész jön be, valamint, ahogy Aro belép a Volturi termébe, és egyeltalán azt a jelenetet nagyon menőnek tartja. Jane-t pedig nagyon ügyesnek.
Kellannak is az a véleménye, hogy a farkasos részek a legjobbak, mert amikor először látta, még nem volt száz százalékig kész, és nem volt benne néhány effekt, de így tökéletes és nagyon menő volt.
Nikki pedig: "Bármi, amiben benne van Taylor! Én tényleg mindig hittem benne, de nem tudtam, mennyire tud ragyogni, és ő tényleg egy sztár!. és még sosem láttam hozzá hasonlóan jól kinéző srácot, aki végig tud csinálni egy póló nélküli jelenetet úgy, hogy észre sem veszed, hogy félmeztelen. Megrészegít!"
Ezek a Cullenek vagy nagyon szerények, vagy tényleg ennyire jacob-pártiak... (Képzeld el, hogy ezt a szöveget Rosalie mondja a Breaking Dawn-ban! Nem sikerülne, ugye?)

Hozok még egy részletet az általam annyira csodált zeneszerzővel, aki ilyen fantasztikus zenét komponált a new Moon-hoz, ki más lenne ő, mint Alexandre Desplat?!
Ebben, amikor megkérdezték tőle, hogy meghallgatta-e a Twilight CD-jét, azt felelte "nem nemcsak hogy nem hallgattam meg a soundtrack-et, de meg sem nézet a filmet. nem akartam, hogy befolyásoljon. Carter egy nagyszerű zeneszerző, ezért tudtam ,hoyg veszélyes lenne meghallgatom, mert megtetszene, és akkor már hatással lett volna rám. Szóval figyelmen kívül hagytam, elkerültem." Aztán az interjúvoló azt mondta, hogy tetszik neki, hogy a leglágyabb pillanatok is hordoznak magukban egy kis bizonytalanságot, és megtalálható bennük a veszély érzése, mintha egyre mélyebbre süllyednél az ismeretlenbe. És itt utalt a "Jöjj hozzám, Bella" c- számra, amiben nagyon meg lehet érezni az aggodalmat. Erre A. válasza:"Igen ez így van, mert rengeteg rész van a filmben, ahol át kell érezned a szereplők határozatlan érzéseit .A lánynak választania kell 2 ember között, és nem tudja, hogy hozza meg a döntést. Én ehhez a két zenei téma (Jacobé és Edwardé) összemosását használtam. "

na ennyi mostanra, legyetek jók, és meséljetek kommentben vagy a főoldalon, milyennek találtátok a New Moont!! xxx

PS.:Ugorjatok csak vissza a főoldalra, és nézzétek meg, milyen szép videót találtam a The Meadow zenéjére!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése