2009. december 6., vasárnap


Sziasztok!! Végre ide is eljutottunk..vagyis hogy végre újra jelentkezem. A kezemmel már minden rendben és időm is van, úgyhogy igyekszem behozni a lemaradásomat...
Most már számíthattok tőlem New Moon-os újdonságokra is (értsd videók, hibák, egyebek...), ugyanis VÉGRE már én is láttam. Ahol én lakom, éppen meglehetősen influenzás a helyzet, mert a múlt héten két barátnőm plusz én betegedtünk le, és most sem annyian mentünk, mint ahogyan eredetileg terveztük. De a film nálam abszolút nyerő, szerintem ennél jobbra nem is csinálhatták volna meg, és ezt az is tükrözi, hogy nem bosszankodtam az apró változtatásokon. Azonban a visszafeléutunkról jobb nem is beszélni...a a vonatunk elé ugrott egy lány (öngyilkos lett), így itt szakadt vége az eufórikus hangulatnak.....

Kezedek is mindjárt, először a magazinszkenneket gyűjtöttem össze, hátha kedvetek támad egy kicsit beleolvasgatni az Entertainmentbe

vagy csodáljuk meg az Atrevida-magazin borítóját...na EZ a Team Svájc :P


Aztán itt ez az Eclipse-still sokkal jobb minőségben, a fő-fő NM poszter ugyancsak HQ változatban, valamint hozok képeket a farkasokról(...melyik melyik?) és egy promót Emmettről.




Aztán találtam egy nagyon király Eclipse manip posztert


(ez a banner sajnos v nem sajnos, de fanmade)
Hát igen, erről is nagyon sokat olvastam, és arra jutottam, hogy szinte SEMMIT nem tudunk, leszámítva a rengeteg találgatást....de ezek mindegyike kész ténylként említi, hogy LESz Breaking Dawn, tehát innentől én is így fogom.
Először is, ha két film készül, akkor valószínű a bevétel miatt lesz ez így (hát igen, ők ezzel keresnek, nem az az elsődleges szempont, hogy okozzunk örömet a rajongóknak, de ez érthető). Aztán-ahogy én vettem ki- arról volt szó, hogy Melissa Rosenberg-et (a szövegkönyvek írója) már szerződtettte a Summit, hogy írja meg a saga befejezésének adaptációját is, de abban még mindig nem egyeztek meg, hogy ez egy vagy két filmet jelent...aztán még az sem biztos, hogy Chris vagy catherine lesz a rendező....


már 200 000-nél is több a twilight követőinek száma a twitteren. Ezt megköszönvén tweeteltek, és beígértek nekik/nekünk egy spéci twilight-meglepetést...hmm lehet, hogy csatlakoznom kéne? Nem tudom, ti hogy vagytok vele..én még mindig nem vagyok fenn twitteren.

Jöjjenek "civil" képek is, ne csak a stillek.
Rob és Peter a NM afterpartiján (november 16.)


a "két Taylor"( azaz a Taynégyzet, ahogy mostanában emlegetik világhálószerte) jeges joghurtot eszik, és szemmel láthatóan remekül érzi magát..."hmm this could be love?" :)

Ashley és Kellan, mindketten Los Angelesben, dec 1-én. Kellant a repülőtéren kapták lencsevégre, Ashley pedig egyik barátnőjével lógott.

Anna Kendrick-ünk az Up in the air-t népszerűsíti... azt írja, érdemes megnézniük a twilight-rajongóknak. :) És itt van még 3 másik film is, amiben érintettek vagyunk, a Last day of summer Nikki Reed, míg a Welcome to the rileys Kristen Stewart révén, és Rob Remember Me-je. Majd biztos kíváncsibb is leszek, ha elül ez a newmoon-lelkesedésem...



Sajnos egy kicsit el vagyok maradva, ezért nem tudok most több időt szentelni a filmeknek, de legközelebb a frissben hozok trailert, tartalmat, miegyebet, plusz néhány gyönyörű New Moon-os fanvideót, egyszerűen nem tudok kiábrándulni belőlük, ugyanúgy vagyok velül, mint kezdetben, amikor még az "újdonság varázsa" miatt néztem őket.


Chaske Spencer-ümkről sokat pletykáltak mostanában...méghozzá felröpent a hír, miszerint a new Moon előtt rehab-on volt, vagyis elvonón meg ilyenek...
Hivatalos oldalán magyarázta meg, hogy igen, ez így is volt, de 19 hónappal ezelőtt. Azóta hálistennek' felépített magának egy új jövőt és életet, és nagyon hálás a családjának és a barátainak, akik mellette álltak, nélkülük úgy érzi, esélye se lett volna, hogy azzá váljon, aki most.
Ez szerintem nagyon rendes volt tőle, hogy így bevalotta. :) (LL) Chaske (LL)
most ezzel zárom eddigi (egyik) leghosszabb postomat. legyetek jók, igyekszem minél hamarabb újra írni, Renesmee

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése